W celu skutecznego wdrażania najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych konieczne są zespoły kompetentnych ekspertów i ekspertek. Doskonale widać to na przykładzie GenAI. Aż 88% firm podkreśla rosnącą potrzebę zaawansowanej wiedzy technicznej, niezbędnej do integracji danych, optymalizacji modeli, rozwijania przypadków użycia oraz dalszego rozwoju aplikacji.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Właśnie za inwestycje w talenty SoftServe został wyróżniony tytułem NVIDIA’s 2024 Consulting Partner of the Year w regionie EMEA.

NVIDIA Partner Awards EMEA wyróżniają wyjątkowe osiągnięcia strategicznych partnerów firmy. SoftServe w ramach współpracy z NVIDIA zainwestował w rozwój kluczowych praktyk związanych z Omniverse i generatywną sztuczną inteligencją, co nie tylko podnosi wartość dostarczaną klientom, ale również wzmacnia cały ekosystem NVIDIA.

Jako członek NVIDIA Partner Network (NPN) - SoftServe, współpracując z NVIDIA, stworzył przełomowe rozwiązania dla firm w regionie EMEA. Przykładem może być projekt dla europejskiego producenta samochodów, polegający na tworzeniu fotorealistycznych duplikatów fizycznych produktów oświetleniowych w wirtualnej przestrzeni.

AI dla automotive

Continental, czołowa niemiecka firma technologiczna i innowator w dziedzinie wyświetlaczy samochodowych, rozwija wirtualne rozwiązania fabryczne oparte na sztucznej inteligencji. Chce w ten sposób sprostać wyzwaniom związanym ze skracaniem cykli rozwojowych i rosnącą presją na szybkie wprowadzanie produktów na rynek. Jako lider w dziedzinie zrównoważonych i połączonych technologii motoryzacyjnych, Continental korzysta z najnowszych technologii symulacji i generatywnej AI, aby zrewolucjonizować operacje produkcyjne, zwiększyć produktywność zespołów i przyspieszyć innowacje w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów.

Dostrzegając potencjał generatywnej AI w zwiększaniu efektywności swoich zespołów inżynieryjnych, Continental współpracował z SoftServe, dokładnie w celu opracowania rozwiązania Industrial Co-Pilot. To dynamiczne narzędzie umożliwia inżynierom interakcję z cyfrowymi bliźniakami systemów produkcyjnych za pomocą języka naturalnego. Łącząc AI-driven insights z immersyjną wizualizacją, Industrial Co-Pilot zapewnia dostęp do wskazówek w czasie rzeczywistym i analizy predykcyjnej, usprawniając procedury konserwacyjne oraz zwiększając produktywność.

Wdrożenie Industrial Co-Pilot przyniosło znaczące korzyści zespołom Continental. Generatywna AI zrewolucjonizowała interakcje z systemem, umożliwiając efektywne wykorzystanie wiedzy, m.in. poprzez wyszukiwanie i streszczanie. Dzięki temu inżynierowie mogą monitorować wydajność linii produkcyjnych, przeprowadzać analizę przyczyn źródłowych oraz otrzymywać szczegółowe instrukcje pracy, co skraca procesy dokumentacyjne i usprawnia procedury konserwacyjne. W rezultacie, produktywność wzrosła, a nakład pracy na konserwację i przestoje zmniejszył się o 10%.

4 x demo

Współpraca SoftServe z NVIDIA zaowocowała czterema nowatorskimi rozwiązaniami (na razie w formie demo), które wykorzystują potencjał generatywnej sztucznej inteligencji w biznesie. Wirtualny asystent klienta i cyfrowy konsjerż, zasilany przez AI, oferuje interakcje na poziomie zbliżonym do ludzkiego, od odpowiadania na pytania po spersonalizowane porady. Symulacja magazynu jako cyfrowego bliźniaka odzwierciedla zarówno wygląd fizyczny, jak i operacje, umożliwiając wirtualne zarządzanie i optymalizację przestrzeni. Wykorzystanie neuronowych sieci (PINN) w tzw. vertical farm pokazuje, jak robot sterowany głosem analizuje dane w czasie rzeczywistym. AI wspomagająca pracowników oferuje porady i wskazówki na bieżąco, ułatwiając nawigację po podręcznikach sprzętu, procesy konserwacyjne i identyfikację problemów, co znacznie zwiększa efektywność operacyjną.

W tym roku w sumie przyznane zostało 11 tytułów VIDIA Partner Awards EMEA, w 6 kategoriach.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top