todisRainier Industries usprawnia czasochłonny proces składania zamówień w kanale B2B przy użyciu platformy Epicor e-Commerce.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Firma Rainier Industries, amerykański dostawca wysokiej jakości rozwiązań wystawienniczych, markiz i ekranów słonecznych oraz namiotów i zadaszeń od 2017 korzysta z witryny e-commerce firmy Epicor Software. Zastosowanie platformy miało na celu przede wszystkim usprawnienie procesu składania i wprowadzania zamówień B2B. Dotychczas dane pochodzące z różnych źródeł wprowadzano ręcznie, co było bardzo czasochłonne oraz powodowało wiele błędów, duplikacji i rozbieżności.

Rainier korzysta z systemu ERP firmy Epicor, zatem ich naturalnym wyborem była platforma e-commerce Epicor Commerce Connect. Rezultaty przerosły oczekiwania firmy. Rainier osiągnął swój główny cel - skrócił czas realizacji o 20%, a jednocześnie sprzedaż w dziale ekranów słonecznych wzrosła o 14% w 2018 r.

Ponadto platforma e-commerce firmy Epicor jest bardzo przydatna dla dostawców firmy Rainier, ponieważ pozwala wprowadzić zamówienia zdalnie, bez pośrednictwa przedstawicieli handlowych, oraz dla klientów firmy. Mają oni teraz możliwość śledzenia swojego zamówienia podczas procesu realizacji, sprawdzenia historii zamówień i otrzymywania potwierdzenia e-mailem, co wcześniej było niemożliwe. Jest to bardzo ważne dla firmy z punktu widzenia komunikacji z klientami.

Firma planuje kontynuować rozwój w kierunku rozwiązań mobilnych i on-line, oczekując dalszego wzrostu wydajności.

Źródło: www.todis.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top