loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

oracle 120Firma Oracle przedstawiła aktualizacje rozszerzające pakiet usług Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud i Enterprise Performance Management (EPM) Cloud, które potwierdzają jej pozycję lidera i wizję w dziedzinie chmurowych rozwiązań ERP.


 REKLAMA 
 snt ile kosztuje wdrozenie erp 
 
Oracle wciąż umacnia swoją pozycję na rynku chmurowych rozwiązań ERP poprzez wprowadzanie innowacji umożliwiających spełnienie zmieniających się wymagań stawianych działom finansowym i operacyjnym” — powiedział Rondy Ng, wiceprezes Oracle, szef działu aplikacji. „Dzięki wbudowaniu inteligentnych asystentów oraz funkcji automatycznego uczenia w chmurę Oracle ERP Cloud można zmniejszyć liczbę rutynowych zadań, które muszą wykonywać pracownicy. Zwiększa to produktywność i dokładność, poprawia wgląd w przedsiębiorstwo i usprawnia podejmowanie decyzji, pozwalając jednocześnie pracownikom skupić się na bardziej strategicznych, kreatywnych i satysfakcjonujących zadaniach.


Najnowsze aktualizacje do pakietu Oracle ERP Cloud umożliwiają przedsiębiorstwom szybkie i łatwe wykorzystywanie innowacji w dziedzinie sztucznej inteligencji, asystentów cyfrowych, przetwarzania w języku naturalnym oraz Internetu Rzeczy.

  • Asystenty cyfrowe: Redukują działania potrzebne do wysyłania i przeglądania arkuszy czasu pracy, śledzenia statusu projektów oraz eskalacji problemów z wpisywaniem czasu pracy i zarządzaniem projektami. Aby zapewnić lepszą obsługę i większą wydajność biznesową, użytkownicy mogą kontaktować się z asystentem za pomocą konwersacyjnego interfejsu użytkownika.
  • Inteligentne rozpoznawanie dokumentów: Zwiększa dokładność i wydajność wydobywania informacji finansowych z plików PDF i innych popularnych formatów, aby ograniczyć lub wyeliminować ręczne wprowadzanie faktur. Za pomocą funkcji autonomicznego uczenia system rozpoznaje i przetwarza faktury od dostawców i z biegiem czasu dostosowuje się do zmian w formatach, aby zapewnić dokładność i szybszy dostęp oraz obniżyć liczbę błędów przy ręcznym wprowadzaniu danych.
  • Planowanie predykcyjne: Ta nowa funkcja w Oracle EPM Cloud pomaga klientom identyfikować i wykorzystywać trendy i wzorce w danych finansowych i operacyjnych. Auto Predict poprawia jakość i szybkość podejmowania decyzji dotyczących planowania, pozwalając klientom uzyskać dostęp do prognoz w momencie przesyłania danych, przewidywać odchylenia, określać wzorce odchyleń oraz na bieżąco planować przeglądy.
  • Monetyzacja Internetu Rzeczy oraz zarządzanie subskrypcjami: Umożliwia klientom generowanie nowych strumieni przychodów poprzez wykorzystywanie danych z Internetu Rzeczy za pomocą liczników zużycia. Za jego pomocą użytkownicy mogą tworzyć elastyczne oferty sprzedaży produktów powiązanych i produktów wyższej klasy z cenami opartymi na faktycznym wykorzystaniu, a jednocześnie bezproblemowo zarządzać rozliczeniami i przychodami. • Księgowanie umów najmu z obsługą IFRS 16: Zwiększa wgląd w przedłużenia umów najmu i usprawnia podejmowanie decyzji biznesowych dzięki jednemu repozytorium wszystkich umów najmu oraz ich automatycznemu księgowaniu oraz dostarczaniu raportów regulacyjnych zgodnie ze standardami rachunkowymi IFRS 16, ASC842 i GASB87.
Aby pomagać klientom w usprawnianiu procesów biznesowych i szybszym osiąganiu korzyści, najnowsze oraz zapowiadane aktualizacje Oracle ERP Cloud spełniają również wymagania poszczególnych branż. Aktualizacje te to m.in.:

  • Rozwiązanie Vocado do planowania finansowego dla szkół wyższych: Pomaga w podejmowaniu przemyślanych decyzji akademickich i finansowych, skraca czas oczekiwania na pomoc finansową i jej wypłatę na rzecz studentów oraz zwiększa wydajność przetwarzania pomocy finansowej, aby pomagać szkołom wyższym w zapewnianiu zgodności z przepisami.
  • Rozwiązanie do dystrybucji zasobów kadrowych dla szkolnictwa wyższego, służby zdrowia i sektora publicznego: Umożliwia użytkownikom dokładną dystrybucję kosztów wynagrodzeń, obniżenie liczby błędów dzięki harmonogramom pracy oraz spełnienie wymogów dotyczących audytów i raportowania, zapewniając w ten sposób lepszą widoczność i analizę kosztów.
  • Księgowość joint venture dla sektora ropy i gazu: Pomaga klientom ograniczyć spory z partnerami, polepszyć przepływy pieniężne i uzyskać wgląd w czasie rzeczywistym w sytuację finansową spółek joint venture dzięki automatycznemu przetwarzaniu transakcji i wprowadzeniu narzędzi do zarządzania wyjątkami opartych na rolach.
Autor: Patryk Jaworski

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top