BBK wdraża z ANEGIS nowy system ERP - Microsoft Dynamics 365 i wkracza na drogę cyfrowej transformacji
ANEGISBBK S.A., właściciel marek home&you, Essex i lider w branży artykułów wyposażenia wnętrz, podjął strategiczną decyzję o modernizacji swojej infrastruktury technologicznej, aby sprostać nowym wyzwaniom rozwojowym i stać się odpornym na dynamiczne zmiany w branży handlu detalicznego. W efekcie projektu zrealizowanego z partnerem wdrożeniowym ANEGIS, firma z sukcesem zastąpiła przestarzały system ERP w modelu on-premises nowoczesnym i elastycznym rozwiązaniem w chmurze – Microsoft Dynamics 365.


 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
BBK S.A., początkowo firma tekstylna, rozszerzyła swoją działalność na branżę dekoracyjną w 2007 roku. W związku z tym, jej operacje ewoluowały, aby obsługiwać bardziej złożoną logistykę i magazynowanie, wspierając działania detaliczne. Dotychczasowe systemy POS w sklepach stacjonarnych oraz oddzielny system ERP do zarządzania zakupami i cenami nie spełniały bieżących wymagań handlu detalicznego. W odpowiedzi na te wyzwania, BBK podjął decyzję o przejściu na oprogramowanie w chmurze, aby zapewnić bardziej efektywne operacje bez konieczności zarządzania skomplikowaną infrastrukturą IT.

System i partner – wybór optymalny

Firma BBK wybrała rozwiązanie Microsoft Dynamics 365 na swój nowy system ERP.

Microsoft optymalnie odpowiadał na nasze potrzeby: Dynamics 365 jest elastyczny i oferuje funkcje, które umożliwiają nam robienie rzeczy, które chcemy robić, w sposób, w jaki chcemy je robić - wyjaśnia Stanisław Karpiński, dyrektor IT w BBK.


Transformację technologiczną BBK od strony wdrożeniowej wsparł zespół ANEGIS, partner i dostawca rozwiązań Microsoft dla przedsiębiorstw. Firma specjalizuje się w adaptacji systemu Dynamics 365 do potrzeb klientów wynikających ze specyfiki branży.

Zespół ANEGIS był dla nas najlepszym partnerem, ponieważ jego ekspertyza w handlu detalicznym i wiedza techniczna na temat Dynamics 365 uzupełniały wiedzę naszego zespołu wewnętrznego - dodaje Stanisław Karpiński.


Microsoft Dynamics 365: zintegrowane działania, zintegrowane korzyści

Wdrożenie Dynamics 365 Finance i Dynamics 365 Supply Chain Management objęło obszary związane z zarządzaniem finansami, łańcuchem dostaw oraz operacjami sklepowymi. Dzięki temu BBK zyskało zintegrowany system zapewniający spójność działań w ponad 130 sklepach home&you.

Korzyścią z wdrożenia nowego systemu było stworzenie bardziej płynnego i efektywnego środowiska pracy, a także otwarcie się na wykorzystanie narzędzi do automatyzacji pracy z Microsoft Power Platform. Pracownicy BBK zyskali możliwość upraszczania codziennych zadań, lepszy dostęp do danych oraz zdolność do szybszego podejmowania decyzji biznesowych, co przełożyło się na wzrost operacyjnej elastyczności.

Dzięki Dynamics 365 mamy wszystkie dane w jednym miejscu. Umożliwia nam to sprawniejsze podejmowanie mądrzejszych decyzji, dzięki czemu jesteśmy bardziej elastyczni operacyjnie i możemy zwiększać nasze zyski – uważa Stanisław Karpiński.


BBK w erze innowacji

Wdrożenie systemu ERP Dynamics 365 umożliwiło BBK przejście na nowoczesną infrastrukturę, przyspieszając adaptację do zmieniającego się otoczenia biznesowego i zapewniając podstawę do dalszego rozwoju oraz zwiększenia konkurencyjności firmy.

Jesteśmy dumni z udziału w tym ważnym projekcie dla firmy BBK. Nasze wspólne wysiłki pozwoliły stworzyć nowoczesne i skalowalne środowisko, które pozwoli firmie rozwijać się i konkurować na coraz bardziej wymagającym rynku - dodaje Anna Solarek, zastępca dyrektora konsultingu i architekt rozwiązań w ANEGIS.


Źródło: www.anegis.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top