Insoft CRM w kancelarii Wardyński i Wspólnicy

 Kancelaria prawnicza Wardyński i Wspólnicy zakończyła wdrożenie systemu Insoft CRM – System Obsługa Kancelarii, którego celem jest zarządzanie zgromadzoną wiedzą i procesami pracy w Kancelarii.


Głównym zadaniem systemu jest ułatwienie komunikacji w ramach zespołów roboczych, budowanych w oparciu o prowadzoną sprawę. Dodatkowe korzyści to zapewnienie łatwego dotarcia pracownikom do zgromadzonych w Kancelarii informacji oraz umożliwienie realizacji procesowych technik zarządzania, pozwalających na dynamiczne ustalanie dróg obiegu dokumentów w obrębie Kancelarii.

System oparty na platformie Lotus Domino/Notes® tworzą trzy główne bazy:

  • Akta
  • Repertorium
  • Precedensy

Istotnym elementem systemu jest integracja z zewnętrznymi aplikacjami DeltaView®, T@W®, oraz pakietem Microsoft® Office.

Wardyński i Wspólnicy jest jedną z największych niezależnych kancelarii prawniczych w Polsce. Prawnicy kancelarii posiadają wiedzę i doświadczenie w świadczeniu szerokich usług prawnych międzynarodowym i krajowym klientom we wszystkich dziedzina prawa gospodarczego.  Kancelaria składa się z 19 wspólników oraz 82 współpracujących prawników. Kancelaria posiada swoje biura w Warszawie, Poznaniu a także w Brukseli.

Źródło: www.insoft.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top