CRM na iPhone

update - dostawca systemów CRMFirma update software AG, austriacki producent rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami, wprowadziła do swojej oferty moduł update.seven touch, który pozwala na korzystanie z systemu CRM za pośrednictwem telefonu Apple iPhone. Aplikacja działa w trybie online pod przeglądarką internetową Safari. Mobilni użytkownicy mogą dotrzeć do potrzebnych danych za pomocą kilku dotknięć ekranu swojego urządzenia.


 update.seven touch pozwala na wyświetlanie danych osób obecnych w bazie wraz z ich zdjęciami. Można także zaplanować podróż do klienta dzięki integracji z Google Maps. Każdy element update.seven touch, w tym pola, listy lub dane, może być skonfigurowany przez administratora zgodnie z potrzebami użytkownika za pomocą kilku dotknięć ekranu. Moduł touch stanowi integralną część rozwiązania update.seven STRIKE!, najnowszej wersji rozwiązania CRM austriackiego dostawcy.

Apple iPhone przez wielu specjalistów uważany jest za mobilne urządzenie przyszłości, głównie ze względu na swój nowatorski, piktogramowy interfejs użytkownika. Koncepcja update.seven touch ma uczynić rozwiązanie CRM w pełni przenośnym, łatwym w użytkowaniu i szybko dostępnym.

Multimedialną prezentację możliwości update.seven touch można zobaczyć na www.update.com/touch.

Źródło: www.update.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top