Comarch przyspiesza ekspansję w Rosji

Comarch wdrożył system lojalnościowy w największej rosyjskiej sieci hipermarketów Perekriostok i Pyaterochka zrzeszającej wraz z partnerami ponad 1000 punktów sprzedaży. Warty 5 milionów złotych kontrakt dotyczył wdrożenia systemu Comarch Loyalty Management uzupełnionego o usługi doradcze i asystę techniczną. To kolejny duży kontrakt na system lojalnościowy zdobyty przez Comarch w Rosji.
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 

-Wszystkie duże firmy zachodnie uważają, że program punktowy jest wysokoefektywnym narzędziem w konkurencyjnej walce o lojalność klienta - mówi Dyrektor ds. reklamy X5 Retail Group Karina Czernikowa. W Rosji programy lojalnościowe dla klientów detalicznych robią dopiero pierwsze kroki i dlatego nie zawsze te kroki są pewne. Firm, które chcą dołączyć do naszego projektu, jest już teraz nawet więcej, niż się spodziewaliśmy. W tym roku oczekujemy ponad dwóch milionów transakcji dziennie.

- Cieszymy się, że to właśnie Comarch dostarcza rozwiązania, które postrzegane są, jako rewolucja na rynku rosyjskim. Od roku prowadzimy intensywną kampanię informacyjną na rynkach wschodnich w zakresie nowoczesnych technik wsparcia sprzedaży. Jej skuteczności dowodzą podpisane kontrakty i pomyślnie zakończone wdrożenia. Udało nam się przekonać duże sieci do technologii, która sprawdza się na rozwiniętych rynkach zachodnich, a sukcesy odnoszone przez kolejne projekty budują bardzo pozytywny wizerunek rozwiązań Comarch w świadomości rosyjskich przedsiębiorców. To pozwala myśleć o następnych dużych kontraktach na tym rynku. Z pewnością to jeszcze nie ostatnie wdrożenie w tym rejonie - mówi Paweł Przewięźlikowski, Wiceprezes Comarch.

Comarch Loyalty Management jest jednym z najnowocześniejszych produktów informatycznych Comarch dla firm obsługujących wielu konsumentów. Systemy lojalnościowe należą do szerokiej grupy systemów klasy CRM (Customer Relationship Management) i umożliwiają tworzenie kampanii marketingowych oraz programów lojalnościowych. Dzięki systemowi Comarch Loyalty Management firmy zwiększają wiedzę o kliencie, ilość zawieranych transakcji oraz poprawiają jakość komunikacji z nabywcami swoich produktów.
Sieć handlowa Perekriostok i Pyaterochka, którą tworzy ponad 1000 placówek handlowych, jest największą siecią sprzedaży w Rosji. Jest obecna również w Kazachstanie i na Ukrainie.

Źródło: Comarch SA

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top