Premiera Oracle Self-Service E-Billing 6.0

 Firma Oracle poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowej wersji oprogramowania Oracle Self-Service E-Billing. Świadczy to o ciągłym inwestowaniu w aplikacje samoobsługowe, które umożliwiają przedsiębiorstwom i instytucjom modyfikowanie relacji z klientami, poprawę rentowności, zwiększenie lojalności klientów oraz zmniejszenie szkodliwego wpływu na środowisko przez zastępowanie rachunków papierowych rozliczeniami elektronicznymi.

{MosModule module=Wiadomosc_Dzial}
Oprogramowanie Oracle Self-Service E-Billing oferuje znacznie ulepszone zabezpieczenia, funkcję jednokrotnego logowania, łatwą obsługę, skonsolidowane fakturowanie oraz elastyczne możliwości tworzenia hierarchii, raportów i analiz.

W większości firm proces fakturowania opiera się na dokumentach papierowych, co jest niewygodne dla klientów i często wiąże się ze znacznymi kosztami. Oracle Self-Service E-Billing zmniejsza koszty fakturowania, a także koszty dodatkowe, zwykle niezbędne do realizacji tego procesu. Aplikacja ma wbudowane funkcje tworzenia raportów dotyczących rachunków i miejsc powstawania kosztów, w tym analiz budżetu i wydatków oraz wykorzystania poszczególnych narzędzi.

Oracle Self-Service E-Billing pozwala obniżyć koszty druku i przetwarzania płatności oraz eliminuje koszty przesyłek pocztowych, a także przyspiesza wpływ należności dzięki elektronicznemu wysyłaniu i opłacaniu rachunków. Zaawansowane funkcje fakturowania i sporządzania raportów pozwalają użytkownikom tworzyć raporty historyczne i przedstawiające trendy w okresach rozliczeniowych (z obsługą różnych wersji hierarchii), a także dokonywać analiz warunkowych z szybkimi, tworzonymi na bieżąco uaktualnieniami, które mogą być rozpowszechniane w skali całego przedsiębiorstwa. Oprogramowanie Oracle Self-Service E-Billing można wdrożyć niezależnie od dotychczasowych systemów. Pozwala ono uzyskać duże oszczędności oraz poprawić relacje z klientami i zwiększyć ich lojalność dzięki ulepszonym oraz nowym funkcjom, takim jak:

  • zintegrowane przesyłanie i rozliczanie faktur pomiędzy firmami, z narzędziami do zarządzania hierarchią i z możliwością szczegółowej analizy danych dotyczących fakturowania;
  • obsługa wyciągów dotyczących klientów indywidualnych, kont rodzinnych i złożonych rozliczeń pomiędzy firmami, obejmująca wszystkie typy usług, od zestawień zbiorczych po szczegółowe wykazy transakcji (już w konfiguracji podstawowej);
  • sporządzanie faktur z podziałem na poszczególne pozycje z wykorzystaniem osobistych i firmowych książek adresowych, z wyjaśnieniami i adnotacjami dotyczącymi poszczególnych transakcji;
  • zintegrowane funkcje wyodrębniania, przekształcania i ładowania danych (Extract, Transform, and Load — ETL) wykorzystujące moduły Oracle Warehouse Builder i Oracle Workflow Manager, umożliwiające import danych z zestawień okresowych z wielu różnych systemów fakturowania;
  • rozbudowane funkcje lokalizacji, w tym bezpośrednia obsługa zestawów znaków Unicode UTF-8 z bazy danych za pośrednictwem interfejsu użytkownika; • ulepszony interfejs użytkownika łatwy w obsłudze w konfiguracji podstawowej, który może być łatwo dostosowywany do specyfiki firmy, tak aby spełniał nawet najostrzejsze wymagania dotyczące wyglądu i sposobu obsługi;
  • rozszerzona obsługa aplikacji obejmująca Oracle Application Server w systemie Linux.

„Oracle Self-Service E-Billing umacnia i potwierdza swoją pozycję najszerzej stosowanego rozwiązania do skonsolidowanego, samoobsługowego, elektronicznego rozliczania klientów” — powiedział Mike Betzer, wiceprezes ds. strategii CRM w firmie Oracle. „Najnowsza wersja świadczy o naszym konsekwentnym zaangażowaniu w opracowywanie aplikacji samoobsługowych — oferujemy kolejne znakomite rozwiązanie, które nie tylko ulepsza relacje z klientami, lecz także poprawia rentowność i zwiększa lojalność klientów”.

Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top