enova podsumowuje udział w rynku oprogramowania dla firm

 Producent nowoczesnego oprogramowania dla biznesu zanotował przy zamknięciu roku 2008 wzrost obrotów o jedną czwartą w stosunku do 2007. Gdy wielu pracodawców mówi o kryzysie, Soneta nie tylko planuje w kolejny wzrost obrotów o 20 proc., ale również zakłada dalsze zwiększenie zatrudnienia.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 

Chcemy być silną i rozpoznawalną marką na rynku IT – deklaruje Robert Czuła, prezes zarządu Soneta Sp. z. o.o.

Lokomotywą sukcesu Sonety jest oprogramowanie enova – nowoczesna aplikacja wspomagająca zarządzanie firmą, której znakiem rozpoznawalnym na rynku polskim jest moduł kadrowo-płacowy. Już ponad 3000 firm korzysta ze zintegrowanych modułów obsługujących m. in. faktury, handel, kadry i płace, CRM. Są wśród nich Alior Bank, Thyssen Krupp GfT, Consultronix oraz Akademia Muzyczna w Krakowie.

Zadowolenie naszych klientów sprawia, że ciągle pojawiają się nowi chętni do współpracy biznesowej - mówi Jadwiga Wojtas, z-ca Dyrektora Zarządzającego firmy Soneta.

Liczba partnerów handlowych wzrosła w ciągu roku o 19 proc. Marka enova w roku 2008 umocniła swoją pozycję poprzez zwiększenie liczby Partnerów Handlowych w Bydgoszczy, Kielcach, Białymstoku, Krakowie, Olsztynie, Wrocławiu, a od niedawna także w Ełku. W ubiegłym roku firma zwiększyła zatrudnienie o 18 proc. i chce podtrzymać rozwojowy trend. Kogo chce przyjąć w tym roku?

Przede wszystkim konsultantów do wsparcia wdrożeniowego dla naszych Partnerów Handlowych, do pracy w krakowskiej siedzibie firmy - zapowiada Czuła.

Soneta spodziewa się, że praca zainteresuje najlepszych specjalistów branży, szczególnie, że firma jest wiarygodnym pracodawcą – niedawno zdobyła tytuł Solidna Firma 2007, przyznawany przedsiębiorstwom godnym zaufania.

Wszystko wskazuje na to, że firma idzie w dobrym kierunku. Jej „najmłodsze dziecko” - aplikacja CRM zdobyła w marcu 2008 pierwsze miejsce w konkursie organizowanym w przez ABG Centrum Promocji Biznesu na najlepszą aplikację CRM 2007 roku. Szczególną cechą enova CRM jest pełna integracja z pozostałymi modułami systemu ERP (Enterprise Resource Planning). Wszystkie moduły systemu korzystają ze wspólnej bazy klientów, możliwe jest powiązanie dokumentów handlowych i księgowych z poszczególnymi zadaniami, zdarzeniami i zleceniami serwisowymi.

Źródło: www.enova.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top