GAVDI serwisuje system SAP w Impelu

System IT Grupy Kapitałowej Impel to jedno z najbardziej rozległych wdrożeń SAP ERP w Polsce. Korzysta z niego ponad 1000 użytkowników. Ciągłość wsparcia biznesu przez SAP gwarantuje serwis aplikacyjny.

SI-Consulting, GAVDI Polska oraz Quercus od 1 lipca 2009 świadczą usługi serwisowe dla Grupy Kapitałowej Impel. Umowa, zawarta do końca 2009 roku, dotyczy szerokiego zakresu funkcjonalnego systemu SAP - serwis obejmuje obszary ERP (finanse, środki trwałe, controlling, gospodarka materiałowa, sprzedaż), HR (kadry i płace, zarządzanie czasem pracy, szkolenia z e-learning, rozwój kadr, zarządzanie strukturą organizacyjną), CRM (sprzedaż, Contact Center), BW, SEM-BPS (konsolidacja prawna) oraz platformę integracyjną XI i wsparcie administrowania systemem SAP w 26 spółkach grupy i 4 spółkach spoza grupy Impel.

Obecnie w Grupie Kapitałowej Impel trwają prace (drugi etap wdrożenia) w zakresie dalszego rozwoju wdrożonych już modułów oraz nowych funkcjonalności SAP. Zakończenie całego projektu zaplanowano na koniec 2009 r. Od lipca 2008 r. (w ramach pierwszego etapu procesu wdrożenia) uruchomiono m.in. prowadzenie ksiąg rachunkowych, obsługę części procesów logistycznych i kadrowo-płacowych oraz rejestrację działań handlowych w systemie CRM. Jakiekolwiek awarie sprzętowe czy logiczne, np. błędy w działaniu systemu czy konieczność szybkiego dostosowania go do zmieniających się wymagań biznesowych, są dla Grupy Kapitałowej Impel krytyczne. Aby więc zapewnić szybką reakcję na problemy oraz zminimalizować ryzyko nieciągłości biznesu, zawarto umowę serwisową.

Podpisanie umowy serwisowej to kolejny etap współpracy z Klientem - wyjaśnia Paweł Wala, wiceprezes SI-Consulting. - Jako firma realizująca wdrożenie SAP w grupie Impel mamy pełną wiedzę na temat systemu, a kontrakt serwisowy stanowi w pewnym sensie rozszerzenie wsparcia wdrożeniowego, w ramach którego odpowiadaliśmy na potrzeby Klienta zarówno w przypadku usuwania awarii, jak i rozwoju systemu.

Grupa Kapitałowa Impel to największy klient zarówno SI-Consulting jak i GAVDI Polska w obszarze wsparcia serwisowego.

Świadczenie usług wsparcia aplikacji w obszarze HR dla tak dużego klienta to dla GAVDI prawdziwe wyzwanie – mówi Ireneusz Hołowacz, dyrektor Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI Polska. - Ale na naszą korzyść przemawia fakt, że doskonale znamy rozwiązanie zaimplementowane w Impelu, ponieważ konsultanci GAVDI brali udział w realizacji projektu wdrożeniowego. Poza tym mamy przygotowaną odpowiednią infrastrukturę i doświadczony zespół osób, które na co dzień świadczą usługi serwisowe rozwiązań SAP HR dla kilkunastu firm w Polsce.

Źródło: www.gavdi.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top