Lojalność do piwa zarządzana przez Comarch Loyalty Management

COMARCH - zarządzanie relacjami z klientami, CRMComarch podpisał z Grupą Żywiec umowę na wdrożenie i utrzymanie systemu lojalnościowego Comarch Loyalty Management. To jedna z pierwszych, realizowanych na taką skalę implementacji programów lojalnościowych, dedykowanych do punktów sprzedaży w detalu tradycyjnym w branży FMCG.
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
Głównym celem programu partnerskiego uruchomionego przez Grupę Żywiec pod nazwą Akademia Zysków jest dotarcie z naszą ofertą do jak najszerszego grona odbiorców oraz zachęcenie jego uczestników do systematycznej współpracy. Program Akademii Zysków w swoich celach ma również dostarczać wiedzę z dziedziny rozwoju przedsiębiorczości w handlu tradycyjnym poprzez doradztwo oraz dzielenie się najlepszymi praktykami jego uczestników – mówi Grzegorz Jaworek, dyrektor ds. projektów komercyjnych Grupy Żywiec.
Program jest skierowany do wybranych sklepów detalicznych obsługiwanych przez Grupę Żywiec i opiera się na mechanizmie zbierania punktów lojalnościowych za transakcje zakupowe. Od strony technicznej program wspierany jest przez system Comarch Loyalty Management.
System służy między innymi do definiowania promocji, segmentacji poszczególnych grup beneficjentów, hierarchizacji placówek, naliczania i redempcji punktów lojalnościowych. Warto również zwrócić uwagę, iż system CLM umożliwia szerokie wykorzystanie Web 2.0 do komunikacji z uczestnikami programu, poprzez unikalny portal dla klientów oraz aktywne zastosowanie innych kanałów takich jak e-mail czy sms – dodaje Justyna Michalczyk, dyrektor handlowy Comarch SA.
Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top