Lokalny abonament na Oracle CRM On Demand

ORACLE - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiFirma Oracle poinformowała, że europejscy klienci instytucjonalni mogą teraz korzystać z oferowanej przez Oracle aplikacji w modelu SaaS (software as a service ― oprogramowanie udostępniane jako usługa) pod nazwą Oracle CRM On Demand, udostępnianej bezpiecznie w hostingu na terenie Europy.
Oracle CRM On Demand to aplikacja udostępniana jako usługa przez Internet, która pozwala zwiększyć produktywność i efektywność pracowników zajmujących się sprzedażą, serwisem i marketingiem, zatrudnionych w przedsiębiorstwach i instytucjach z sektora publicznego i prywatnego.

Klienci, którzy wybiorą aplikację Oracle CRM On Demand, mogą także zdecydować się na przechowywanie danych swoich klientów na terenie Unii Europejskiej, w środowisku udostępnianym w hostingu przez firmę Oracle. Większość innych dostawców systemów CRM SaaS udostępnia te aplikacje w hostingu poza terenem UE lub powierza hosting danych swoich klientów firmom zewnętrznym.

To posunięcie firmy Oracle zapewni znacznie większej liczbie przedsiębiorstw i instytucji europejskich, zwłaszcza tych z sektora publicznego i finansowego, nowy sposób korzystania z możliwości systemów CRM oferowanych jako usługa. Jednocześnie pomoże im podjąć działania gwarantujące osiągnięcie własnych celów dotyczących zapewniania bezpieczeństwa informacji i zgodności z przepisami w zakresie zarządzania danymi na terenie Europy.

Firma Oracle ma już wielu stałych klientów (od 20 do ponad 10 tys. użytkowników), którzy w celu zwiększenia wydajności swojego przedsiębiorstwa korzystają z aplikacji Oracle CRM On Demand za pomocą łatwej w obsłudze technologii internetowej.

Jedna prosta miesięczna opłata abonamentowa („na użytkownika”) obejmuje wszystkie funkcje, których potrzebuje przedsiębiorstwo lub instytucja ― moduły sprzedaży, serwisu i marketingu z wbudowanymi funkcjami analitycznymi i graficznymi do tworzenia raportów oraz funkcjami do obsługi klientów i do automatycznego instalowania aktualizacji.
Oracle CRM On Demand to nasza najszybciej rozwijająca się aplikacja. Możliwość lokalnego hostingu tej aplikacji stanowi ważny krok naprzód we wdrażaniu technologii SaaS w przedsiębiorstwach europejskich, gdyż duże firmy oraz organy regulacyjne z terenu Europy przykładają coraz większą wagę do zapewnienia bezpieczeństwa danych poufnych swoich klientów ― powiedział Steve Fearon, wiceprezes Oracle, szef działu CRM On Demand na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). „Widzimy, że wiele dużych i średnich przedsiębiorstw chce skorzystać z modelu udostępniania i modelu biznesowego opartego na technologii SaaS. Obecnie, dzięki hostingowi danych klientów w ramach UE, firma Oracle otwiera tę możliwość przed przedsiębiorstwami, które potrzebują systemu CRM SaaS i chcą skorzystać z tej opcji w celu hostingu swoich danych z terenu Europy.
Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top