Ruszyła Akademia CRM

AKADEMIA CRMGłównym celem stworzenia Akademii CRM jest budowa centrum kompetencji w zakresie strategii CRM oraz wsparcia narzędziowego w oparciu o dedykowane rozwiązania na platformie Microsoft Dynamics CRM. Planujemy zbudować wokół Akademii społeczność, która szuka wiedzy na temat wsparcia działów marketingu, sprzedaży i supportu/opieki posprzedażowej.
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
Dzięki podejmowanym w ramach Akademii działaniom chcemy podkreślać i propagować CRM jako ideę, filozofię stawiającą klienta w centrum organizacji, a nie płaski system informatyczny. CRM to nie tylko system, ale przede wszystkim koncepcja biznesowa, dlatego głównym zadaniem Akademii jest wspieranie działów marketingu i sprzedaży poprzez organizację szkoleń twardych i miękkich, jak również pokazanie praktycznych zastosowań systemów CRM jako narzędzi wspierających działalność organizacji. Chcemy demonstrować konkretne rozwiązania, które w praktycznym aspekcie usprawniają i automatyzują pracę wpływając na podniesienie jakości obsługi klienta, budowanie i umacnianie trwałych relacji oraz wpływają na poprawę efektywności i komfortu pracy pracowników działów SMD.

Inicjatorem Akademii CRM jest firma Microplan Polska, partner firmy Microsoft.

Akademia CRM ma na celu:
  • Propagowanie idei CRM oraz jej strategicznego znaczenia w zarządzaniu organizacją,
  • Budowanie świadomości w zakresie potrzeb korzystania z systemów CRM,
  • Dostarczanie informacji dotyczących umiejscowienia systemów CRM w strukturze zintegrowanych systemów do zarządzania organizacją,
  • Popularyzacja koncepcji budowania przewagi konkurencyjnej w oparciu o dostosowywanie rozwiązania do procesów biznesowych charakterystycznych dla organizacji,
  • Budowanie bazy wiedzy na temat szeroko rozumianych rozwiązań funkcjonalnych dotyczących Microsoft Dynamics CRM,
  • Prezentacje praktycznych rozwiązań optymalizujących i wspierających pracę działów sprzedaży i marketingu,
  • Organizacja spotkań, konferencji, prezentacji i szkoleń o tematyce związanej z działalnością portalu.
W ramach Akademii CRM zaplanowana jest organizacja konferencji oraz szkoleń mających na celu przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy z obszaru wdrażania systemów CRM. Podczas konferencji poruszane będą zagadnienia ściśle związane ze sprzedażą, marketingiem oraz wsparciem posprzedażowym, natomiast szkolenia/warsztaty będą omawiały tematy z poszczególnych funkcjonalności systemu CRM oraz dotyczące rozwoju kompetencji miękkich i kluczowych umiejętności pożądanych w dziale sprzedaży i marketingu.

Więcej informacji: www.akademiacrm.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top