Sukces pierwszego dnia promocji w iMall24 oraz Dnia Darmowej Dostawy

COMARCHPrzedwczoraj, z okazji Mikołajek, w internetowej galerii handlowej iMall24.pl, nowym bezpłatnym serwisie stworzonym przez Comarch, można było kupić wybrane Produkty Dnia w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, m.in. iPad2 za 1499 zł i iPod nano za 371 zł. Kilka dni wcześniej, po raz drugi w Polsce, obchodziliśmy Dzień Darmowej Dostawy, której partnerem jest Comarch iSklep24.
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
Chociaż iMall24 istnieje od niedawna, to już jest chętnie odwiedzany przez internautów. Dowodem czego jest fakt, iż pierwszy iPad2 – w rewelacyjnej cenie 1499 zł – został kupiony w ciągu 23 sekund! To pokazuje, że Polacy coraz chętniej dokonują zakupów w sieci i lubią polować na superokazje – mówi Jakub Cel, odpowiedzialny za wprowadzenie iMall24 na rynek ecommerce. – 6-sty grudnia był pilotażem przed główną akcją promocyjną, którą przeprowadzimy w terminie 13-21 grudnia 2011 roku – dodaje Jakub Cel.
W ramach akcji promocyjnej, która rozpocznie się 13 grudnia, w wirtualnej galerii handlowej można będzie kupić – najtaniej w sieci – m.in. laptopy, netbooki, tablety, telewizory, konsole Xbox 360 z Microsoft Kinect, smartfony, kamery cyfrowe, nawigacje samochodowe, oraz inne produkty, które najczęściej lądują w koszykach internautów w okresie przedświątecznym. Wszystkie towary w ramach tej promocji zostaną wysyłane do nabywców bezpłatnie, dokładnie tak, jak w przypadku akcji Dzień Darmowej Dostawy (DDD).

DDD ma na celu zachęcenie Polaków do zakupów przez Internet i postrzegania ich jako wygodnej, bezpiecznej i atrakcyjnej cenowo formy zakupów. Comarch promuje tego typu inicjatywy wśród wszystkich swoich klientów korzystających z rozwiązań ecommerce: Comarch iSklep24 oraz internetowa galeria handlowa iMall24.
W tym roku do akcji Dzień Darmowej Dostawy przystąpiło znacznie więcej e-sklepów prowadzonych przez naszych klientów. DDD to przede wszystkim szansa, aby zaistnieć medialnie, zwiększyć sprzedaż, a także przekonać do siebie nowych klientów. Jeżeli kupujący będzie zadowolony z obsługi w e-sklepie, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że zrobi w nim zakupy ponownie i poleci go swoim znajomym. Taka akcja to stosunkowo tani sposób na pozyskanie nowych klientów. Również sam termin DDD był bardzo atrakcyjny, ponieważ w tym okresie wielu konsumentów decyduje się na zakup prezentów świątecznych, co z pewnością wpłynęło na zwiększenie zainteresowania akcją – mówi Barbara Molga, product manager Comarch iSklep24.
Z efektów akcji zadowolony jest sklep rowerowy mbike, korzystający z oprogramowania Comarch. Wzrosty zostały odnotowane zarówno w ilości zamówień, jak i w ilości odwiedzin strony e-sklepu.
Postanowiliśmy przystąpić do tegorocznej edycji Dnia Darmowej Dostawy ponieważ w tego typu akcjach widzimy szansę na zwiększenie prestiżu i rozpoznawalności marki naszego e-sklepu. Specyfika naszej branży (sklep rowerowy) nie pozwala oczekiwać wielkich sukcesów po akcji organizowanej w listopadzie. Pomimo tego, 30 listopada odnotowaliśmy 5-krotny wzrost sprzedaży oraz zwiększony ruch na stronie – ponad 50 proc. więcej unikalnych odsłon. Całą akcję podsumowujemy bardzo pozytywnie, dlatego z pewnością weźmiemy udział w kolejnej edycji DDD – mówi Adrian Zieliński, właściciel mbike.pl, sklepu korzystającego z Comarch iSklep24.
Kilka dni temu udostępniona została nowa wersja aplikacji Comarch iSklep24 6.0. Razem z nią pojawiła się nowość w ofercie ecommerce – Comarch iSklep24 Enterprise. Wersja Enterprise posiada wszystkie funkcje standardowego Comarch iSklep24 oraz dodatkowe funkcjonalności, m.in. obsługę wielu walut, prezentacja towarów z atrybutami, np. różne rozmiary, kolory oraz powiązanie tych atrybutów ze stanem magazynowym. Co więcej, klienci którzy zdecydują się na wersję Enterprise w cenie usługi otrzymują certyfikat RapidSSL – dodatkowe zabezpieczenie dla sklepu internetowego, które wpływa na podwyższenie zaufania konsumentów dokonujących zakupów w Internecie. Wersja Enterprise będzie stale rozwijana w kierunku platformy Business to Business.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top