BICS wybiera rozwiązanie Comarch Inventory & Assurance

COMARCHBICS (Belgacom International Carrier Services), wiodący globalny dostawca hurtowych usług telekomunikacyjnych, wybrał Comarch na partnera do transformacji swojego środowiska OSS, aby było ono bardziej zorientowane na potrzeby klientów.
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
Comarch, globalny dostawca produktów i usług IT dla telekomunikacji ogłosił dziś, że będzie wdrażał swoje produkty OSS w firmie Belgacom International Carrier Services, celem poprawienia procesów zarządzania siecią i jakością usług u tego operatora. Flagowe produkty Comarch: Comarch Network Inventory i Comarch Next Generation Service Assurance pomogą BICS zwiększyć wydajność i podnieść jakość zarządzania globalną siecią oraz poprawią proces zapewnienia jakości usług i ich dostarczania do innych operatorów.

Mając na uwadze główny cel, jakim była poprawa zadowolenia klientów, BICS zdecydował się na transformację swojej organizacji początkowo zorientowanej na produkty w kierunku większej orientacji na klienta i technologię. Jednak przez ostatnie kilka lat środowisko OSS operatora urosło organicznie, co zwiększyło ilość aplikacji, które nie były poprawnie zintegrowane. Stało się jasne, że przy istniejącej strukturze sieci, zakładane cele związane z wydajnością nie mogą zostać osiągnięte bez gruntownej przebudowy całego ekosystemu OSS.

Poza wdrożeniem rozwiązań Network Inventory i Service Assurance, Comarch będzie też odpowiedzialny za migrację własnych systemów BICS oraz integrację produktów Comarch z istniejącym środowiskiem IT operatora. W wyniku projektu BICS będzie mógł wydajnie monitorować skomplikowane usługi, pro-aktywnie śledzić potencjalne przyczyny problemów w sieci i, co najważniejsze, szybko usuwać ewentualne incydenty dzięki usystematyzowanym procesom. Dodatkowo, kompleksowy widok sieci zapewni BICS możliwość lepszego wykorzystania istniejących zasobów sieciowych.
Rozwiązanie Comarch NG Service Assurance pomoże nam dokonać transformacji w kierunku pro-aktywnego zarządzania jakością usług, co zredukuje liczbę reklamacji od klientów i poprawi jakość dostarczanych produktów. Dzięki Comarch Network Inventory, które daje nam pełny widok na naszą sieć, będziemy mogli skutecznie i szybko znaleźć przyczynę problemów z usługą w sieci. Wierzymy, że rozwiązania Comarch Network Inventory i Service Assurance są idealnym zestawem narzędzi do podniesienia satysfakcji klientów dla operatorów ruchu hurtowego. – mówi Johan Wouters, Senior Vice President Operations and Customer Services w BICS.
Wierzymy, że zbudowanie wysokiego zadowolenia klientów nie może zostać dokonane bez wydajnego wsparcia ze strony systemów OSS. Cieszymy się, że BICS podziela tę wizję i powierzył nam ten ekscytujący projekt transformacyjny. Jestem przekonany, że długofalowo projekt ten pozwoli BICS także obniżyć koszty operacyjne, gdyż nowe skonsolidowane środowisko IT zredukuje koszty utrzymania, a mniejsza liczba reklamacji od klientów umożliwi zmniejszenie kosztów ich obsługi. – mówi Piotr Piątosa, Dyrektor Sektora Telekomunikacji i Wiceprezes Zarządu Comarch.
Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top