60 tys. towarów w iMall24.pl

COMARCHObecnie internetowa galeria handlowa iMall24.pl oferuje już 60 tysięcy produktów – w ciągu trzech miesięcy ich liczba się podwoiła, jeśli serwis utrzymałby tą dynamikę w ciągu roku mógłby dogonić Allegro pod względem bazy dostępnych produktów. W sumie 85 tysięcy firm w Polsce korzysta z oprogramowania Comarch. Przy założeniu, że klika procent z nich rozpocznie sprzedaż poprzez nowy serwis, krakowska spółka może stać się poważnym graczem na rynku e-commerce.
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
Widząc tempo rozwoju e-commerce nie możemy bagatelizować tego kanału sprzedaży, mimo że nasz główny biznes związany jest z handlem tradycyjnym. Inwestujemy w nowe technologie i rozwijamy naszą sprzedaż w Internecie, aby zabezpieczyć przyszłość firmy. Jesteśmy obecni na Allegro, mamy własny e-sklep, a teraz zaczynamy sprzedaż na iMall24. Serwis Comarch jest dla nas bardzo ciekawym kanałem dystrybucji, ponieważ jest w pełni zintegrowany z systemem ERP, który wykorzystujemy – Comarch CDN XL, a w dodatku jest całkowicie darmowy. Jesteśmy przekonani, że kolejny projekt realizowany wspólnie z Comarch przyniesie nam wymierne korzyści – mówi Robert Chyży, specjalista ds. marketingu w ASAJ Sp. z o. o.
Comarch zapowiada duże inwestycje i już uruchamia pierwsze akcje promocyjne wokół serwisu. Od 20 lutego każda firma, która zakupi program Comarch OPT!MA otrzymuje zwrot 20 proc. ceny oprogramowania w postaci bonu na zakupy dowolnych produktów w iMall24.
iMall24 zyskuje na popularności. Obecnie mamy więcej towarów niż większość sklepów internetowych w Polsce i ta liczba dynamicznie rośnie z każdym dniem. Aby jeszcze bardziej przyspieszyć wzrost popularności i zatowarowania, uruchomiliśmy specjalną promocję, w której przedsiębiorcy otrzymują zwrot 20 proc. kosztów zakupu oprogramowania Comarch OPT!MA w postaci zakupów w iMall24. W sumie w pierwszym kwartale 2012 roku zamierzamy rozdać bony o wartości kilkuset tysięcy złotych – zapowiada Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarch, dyrektor Sektora ERP.
Promocja na rynku B2B potrwa do końca marca, a już w drugiej połowie roku planowana jest duża kampania promocyjna iMall24 dla rynku B2C.
Po komercjalizacji Świstaka i podwyżkach prowizji na Allegro liczymy, że wielu sprzedawców zechce przenieść swoją sprzedaż na naszą darmową platformę – mówi Jakub Cel, Project Manager iMall24.
Jednak konkurencja Comarch nie śpi. Ceneo wprowadziło niedawno funkcję „kup na Ceneo”, Nokaut również planuje wprowadzenie podobnych zmian, do tej pory wśród tego typu serwisów tylko na iMall24 można było dokonać zakupu i opłacić zamówienie.
Integracja ze sklepami internetowymi w tych serwisach jest częściowa i zakupy bezpośrednio w porównywarce na dużą skalę jeszcze długo nie będą możliwe. My integrujemy się bezpośrednio z systemami magazynowo-fakturującymi, sprzedawca nie musi posiadać nawet sklepu internetowego. Pod tym względem jesteśmy o wiele bardziej zaawansowani technicznie, co przekłada się na bezawaryjność i wygodę naszych kupujących i sprzedających – mówi Jakub Cel.
Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top