Polskie firmy TapOn i Paymax wprowadzają na rynek usługę integrującą program lojalnościowy i urządzenie mPOS do akceptacji kart płatniczych. To unikalne mobilne rozwiązanie umożliwia dodatkowe premiowania konsumentów za płatności dokonywane kartą.


 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Dzięki integracji systemów Paymax i TapOn firmy handlowo-usługowe będą mogły wykorzystać potencjał ponad 35 mln kart płatniczych funkcjonujących na polskim rynku. Rozwiązanie umożliwia dodatkowe nagradzanie konsumentów za korzystanie z kart płatniczych, pozwala na optymalizację kosztów transakcji po stronie przedsiębiorcy i znacząco ułatwia pracę sprzedawców.

Usługa jest bardzo intuicyjna w użyciu, a do jej uruchomienia w sieci sprzedaży o dowolnej wielkości wystarczy zaledwie kilka minut. Warunkiem jest posiadanie czytnika kart Paymax i korzystanie z systemu TapOn, który pozwala samodzielnie tworzyć programy lojalnościowe dopasowane do specyfiki danego biznesu.

Firmy korzystające z rozwiązania otrzymują pieniądze z transakcji kartowych już następnego dnia roboczego. Bezpieczeństwo operacji gwarantują wymagane w branży płatniczej certyfikaty, w tym: PCI DSS, Visa i MasterCard. Sieci sprzedaży mają możliwość samodzielnego tworzenia programów lojalnościowych i unikalnych promocji. Dodatkowo marketerzy mogą bezpośrednio kontaktować się z klientem, np. informować uczestników programu o nowych promocjach i nagrodach za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji w telefonie komórkowym, SMS, wiadomości push lub e-mail. Do dyspozycji mają również największy na polskim rynku zakres aktywności, za które można premiować konsumentów.
Nasza platforma pozwala nagradzać klientów za różne aktywności związane z zakupami – mówi Michał Filipek, pomysłodawca i prezes TapOn. – Klienci mogą być premiowani zarówno za wartość zakupów, jak i płatności kartą, ale także za meldunek na Facebooku podczas wizyty w sklepie, udział w promocji, wypełnienie ankiety na temat produktu czy usługi oraz przystąpienie do programu lojalnościowego. Pracujemy nad kolejnymi sposobami nagradzania klientów i wzmacniania ich lojalności – dodaje Michał Filipek.
Dzięki możliwości naliczania dodatkowych punktów za transakcje dokonywane kartą płatniczą, oferujemy unikalne na polskim rynku rozwiązanie mPOS zintegrowane z programem lojalnościowym – mówi Tomasz Sowiński, wiceprezes zarządu Paymax. – Połączenie obu rozwiązań daje przedsiębiorcom możliwość budowania lojalności klientów na bardzo dużą skalę.
Źródło: TapOne

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top