Zebra Technologies zaprezentowała łatwe do wdrożenia rozwiązania usprawniające pracę sieci handlowych na każdym etapie ich działalności. W dobie gospodarki na żądanie pomagają one placówkom handlu detalicznego zoptymalizować procesy zarządzania zasobami i zwiększyć produktywność personelu, co ostatecznie pozwala podnieść jakość obsługi klienta.


 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Wraz z rozwojem rynku e-commerce, popularnością zakupów internetowych, a także upowszechnieniem się zakupów w modelu click & collect, sklepy potrzebują technologii, które pozwolą im precyzyjnie inwentaryzować zasoby w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie SmartCount™ obejmuje skaner oraz gotowe oprogramowanie, zapewniające sprzedawcom bieżący podgląd zasobów sklepu. Usprawnia ono cykliczne inwentaryzacje oraz procesy remanentu, nie zakłócając przy tym codziennej pracy. Funkcje analityczne SmartCount wskazują personelowi, które produkty wymagają spisania. Dzięki temu możliwa jest poprawa dokładności procesów inwentaryzacji, co z kolei zwiększa widoczność towarów i przekłada się na wzrosty sprzedaży.

Wykorzystując swoje doświadczenie z platformą Android™, Zebra wprowadza do swojej oferty dwa nowe produkty: komputer mobilny EC30 Enterprise Companion oraz wytrzymałe tablety ET51 i ET56.

Kompaktowy i lekki komputer mobilny EC30 usprawnia przepływ informacji oraz planowanie zadań, umożliwiając personelowi pierwszej linii skanowanie kodów kreskowych i korzystanie z kluczowych aplikacji biznesowych. Urządzenie zapewnia podstawową funkcjonalność i łączność, a dzięki możliwości obsługi za pomocą komend głosowych ułatwia wykonywanie codziennych zadań. Komputer, mający formę rozwiązania multimodalnego do noszenia przy ciele, poprawia produktywność personelu i obsługę klienta. EC30 wspiera również najnowszą wersję rozwiązania Workforce Connect™ powered by Savanna, które zapewnia lepszą współpracę dzięki komunikacji głosowej oraz funkcjom Push-To-Talk i firmowego komunikatora.

Rozwiązanie Workforce Connect powered by Savanna oferuje również nową funkcję, która pozwala tworzyć osobiste profile pracowników. Dzięki niej sklepy mogą optymalizować wydajność zespołów poprzez przesyłanie profili użytkowników do modelu EC30 i innych kompatybilnych komputerów mobilnych Zebra. Zapewnia to dostosowanie interfejsu do poszczególnych użytkowników w zależności od ich potrzeb i przydzielonych zadań. Oznacza to, że jedno urządzenie Zebra z systemem Android może być zoptymalizowane pod kątem wykorzystania przez pracowników z różnych zmian.

"Nowe rozwiązania firmy Zebra do zarządzania zasobami oraz wsparcia personelu pozwalają zwiększyć efektywność przepływów pracy w sklepach, poprawić dokładność inwentaryzacji oraz osiągnąć lepszą interakcję z klientami" – powiedział Anees Haidri, Retail Practice Lead w Zebra Technologies. "Łatwe we wdrożeniu rozwiązanie SmartCount i oferowany w przystępnej cenie komputer mobilny EC30 Enterprise Companion dają sklepom przewagę w zakresie wydajności, zapewniając im jednocześnie wyższy poziom obsługi klientów.



Wytrzymałe tablety ET51 oraz ET56 z systemem Android to urządzenia, które łączą przyjazny interfejs urządzeń konsumenckich z wytrzymałością modeli klasy korporacyjnej. Oferują funkcje rejestrowania kluczowych danych oraz szereg akcesoriów, których placówki handlu detalicznego potrzebują, aby usprawnić działanie oraz poprawić wydajność pracy i poziom satysfakcji klientów. Modele EC30 i ET51 oraz ET56 są oferowane z pakietem narzędzi Zebra Mobility DNA™ do rozwijania aplikacji dla użytkowników końcowych, które upraszczają zarządzanie, zwiększają bezpieczeństwo i ułatwiają migrację ze starszych urządzeń. Każde urządzenie umożliwia obsługę co najmniej dwóch kolejnych generacji systemu Android i wspierane jest przez cykliczne aktualizacje Zebra LifeGuardTM, które wydłużają cykl życia urządzeń z systemem Android od trzech do pięciu lat, co czyni inwestycję w sprzęt jeszcze korzystniejszą.

Źródło: Zebra Technologies

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top