Cardo wybrało system ERP - Lawson M3

Firma Lawson Software poinformowała o podpisaniu kontraktu z Cardo AB, międzynarodową grupą biznesową specjalizującą się m. in. w opracowywaniu systemów logistycznych, technologii oczyszczania ścieków. System ERP Lawson M3 ma pomóc Cardo w ujednoliceniu procesów dokonywanych w różnych przedsiębiorstwach należących do koncernu.


Umowa z Lawsonem dotyczy licencji na oprogramowanie, z którego korzystać będzie 800 użytkowników w ponad 20 europejskich krajach. Kontrakt został podpisany w czwartym kwartale 2007 roku podatkowego Lawsona, który dobiegł końca 31 maja 2007 roku.

 Cardo zdecydowała się na wybór nowej platformy technologicznej Lawson M3 7.1 oraz Lawson M3 Enterprise Management System opartego na technologii Java. Ponadto, firma wdroży kilka nowych aplikacji Lawsona, które są przeznaczone do zarządzania relacjami z klientami (CRM), w szczególności do zarządzania sprzedażą i usługami mobilnymi. Do analiz i wsparcia procesu decyzyjnego Cardo wykorzysta Lawson Business Intelligence.

Grupa Cardo przedstawicielstwa w 30 krajach. Zatrudnia w nich 5900 pracowników. Do koncernu należy kilka znanych w branży marek, takich jak Crawford, ABS, czy Lorentzon & Wettre. Cardo zdecydowało o ujednoliceniu swojej infrastruktury IT przy użyciu Lawson M3. Rozwiązanie to zastąpi kilka innych funkcjonujących systemów, w tym jeden wdrożony wewnętrznie. Cardo liczy, że nowe rozwiązanie pomoże w usprawnieniu procesów biznesowych i wzmocni konkurencyjność grupy. Model biznesowy oparty na kilku rozproszonych systemach okazał się nieefektywny.

– Dostrzegamy możliwość zwiększenia naszej konkurencyjności dzięki pracy z jednym spójnym systemem ERP – stwierdził Peter Lindqvist, dyrektor IT firmy Cardo. – Liczymy, że nowy system Lawson M3 pomoże nam w odczuwalny sposób usprawnić naszą działalność.

System ERP Lawson M3 umożliwi pracownikom odpowiedzialnym w Cardo za serwis połączenie z oprogramowaniem wspierającym zarządzanie firmą przy pomocy przenośnych urządzeń. Takie rozwiązanie pomoże temu przedsiębiorstwu w konkurowaniu na rynku posprzedażowym i umożliwi dużej liczbie użytkowników zdalne połączenie z całym systemem biznesowym firmy.

Cardo wykorzystało rozwiązanie Lawson Opportunity Analyzer w jednym ze swoich oddziałów (Crawford) do określenia najistotniejszych obszarów, w których można dokonać ulepszeń procesów biznesowych. Opportunity Analyzer dostarczył Cardo danych umożliwiających podjęcie decyzji jeszcze przed inwestycją w system Lawson M3. Rozwiązanie zidentyfikowało ponad 80 konkretnych poprawek, które Cardo może wdrożyć, pomagając jednocześnie w określeniu korzyści płynących z inwestycji w nowy system wspierający zarządzanie przedsiębiorstwem.

Źródło: www.lawson.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top