System ERP dla PEPCO Poland

 Columbus IT wdroży system ERP Microsoft Dynamics AX w nowej wersji 2009, poszerzony o rozwiązanie branżowe Retail Chain Manager do zarządzania siecią detaliczną oraz moduł kadrowo-płacowy AX People. Rozwiązanie zostanie wykorzystane do zarządzania finansami, środkami trwałymi, planowania zakupów, monitoringu dostaw, kadry i płace  dla ponad 1000 pracowników oraz zarządzania siecią ponad 120 sklepów.

To pierwsze w Polsce tak duże wdrożenie najnowszej wersji systemu ERP Microsoft Dynamics AX 2009. Pierwszy etap projektu – analiza procesów i budowa prototypu rozwiązania będzie trwać 5 miesięcy – mówi Michał Zelik, Key Account Manager w Columbus IT.
Microsoft Dynamics AX zostanie dodatkowo zintegrowany z systemem firmy Wincor Nixdorf, obsługującym stanowiska sprzedażowe (POS) w sklepach.
Umożliwi to sprawną obsługę sprzedaży i back-office, m.in. dzięki możliwości gromadzenia i analizowania danych spływających z poszczególnych sklepów w Centrali – mówi Michał Zelik.


Firma PEPCO rozpoczęła działalność w Polsce w 2000 roku otwierając swój pierwszy sklep.

Do tej pory sieć sprzedaży zarządzana była przy wykorzystaniu prostych aplikacji. W miarę rozwoju zaczęła potrzebować zintegrowanego i elastycznego rozwiązania, w celu lepszej kontroli sprzedaży oraz przepływu towarów w sieci – dodaje Michał Zelik.

W drodze postępowania ofertowego, do którego PEPCO zaprosiło kilku największych dostawców systemów informatycznych, wygrał Columbus IT. O wyborze zadecydowało doświadczenie zespołu Columbus, referencje w branży Retail oraz innowacyjność oferowanego rozwiązania.

Dotychczas podobne projekty zrealizowaliśmy m.in. w sieciach Inmedio i Relay (HDS Dystrybucja), Royal Collection, Nine West, a realizujemy obecnie w sieci Mix Electronics – wymienia Michał Zelik.

Źródło: www.columbusit.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top