Metropolitan Opera z system EPICOR Retail

 Obchodzący swoje 125-lecie nowojorski teatr operowy, Metropolitan Opera, wybrał rozwiązanie Epicor Retail SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) firmy Epicor Software Corporation, będącej dostawcą zintegrowanych aplikacji dla średnich przedsiębiorstw. Rozwiązanie usprawnia procesy handlu detalicznego na terenie Metropolitan Opera – Met Opera Shop - oferującym widzom m.in. bilety na przedstawienia, książki, płyty z muzyką, biżuterię, słodycze, upominki i inne artykuły związane z teatrem.


Oferowane w modelu SaaS rozwiązanie działa w systemie rozliczeń zakładającym opłaty w miarę jego użytkowania, co zapewnia zauważalne korzyści w zakresie całkowitego kosztu utrzymania systemu (TCO).

W każdym sezonie na scenach Metropolitan Opera w Nowym Jorku wystawianych jest ponad dwieście przedstawień operowych, które przyciągają ponad 800 tysięcy widzów. Liczba widzów sukcesywnie rośnie. W ramach niedawnej renowacji Met Opera Shop, Metropolitan Opera poszukiwała solidnego rozwiązania IT dla handlu detalicznego, które dałoby się bez trudu zintegrować z istniejącą technologią, umożliwiając skuteczne i efektywne prowadzenie działalności. Oferta Epicor Retail SaaS, w skład której wchodzą moduły takie jak: Store (sklep), Merchandising, Audit & Operations Management (kontrola i zarządzanie działalnością operacyjną) oraz CRM (Customer Relationship Management - moduł do zarządzania relacjami z klientami), spełniła te oczekiwania.

Jesteśmy zaszczyceni współpracą z Metropolitan Opera w zakresie usprawniania działalności handlowej – powiedział David Henning, Executive Vice President i General Manager w Epicor Retail. Nasz model SaaS sprawdza się idealnie w przypadku organizacji takich jak Metropolitan Opera, które potrzebują sprawdzonego rozwiązania, oferującego niski całkowity koszt utrzymania (TCO), a do tego zależy im na dostępie do zespołu specjalistów ds. technologii i branży detalicznej- dodał David Henning.

Usługi Epicor Retail SaaS dostarczane są w modelu Software as a Service (oprogramowanie jako usługa), co oznacza, że sprzedawcom oferuje się dostęp do pełnej gamy modułów dla handlu detalicznego w systemie rozliczeń zakładającym opłaty w miarę użytkowania, co w następstwie zapewnia zauważalne korzyści w zakresie całkowitego kosztu utrzymania systemu (TCO). Klient, ponosząc stałą opłatę oraz regulując jednorazowy koszt uruchomienia systemu, zyskuje dostęp do modułów Epicor w zakresie prowadzenia sprzedaży (Store), merchandisingu (Merchandising), planowania (Planning), kontroli i zarządzania operacyjnego (Audit & Operations Management) oraz zarządzania relacjami z klientami (CRM). Są one dostarczane przez sieci, co zmniejsza niemal do zera uzależnienie od lokalnej infrastruktury IT.

Wraz z rozwiązaniem Epicor Retail SaaS, firma zapewnia także usługi wdrożeniowe i integracyjne, pomoc techniczną, zarządzanie bezpieczeństwem, konserwację oraz bieżące aktualizacje i unowocześnienia. W przypadku rozwiązania Epicor oferowanego w modelu SaaS klient uiszcza zaledwie ułamek kwoty, jaką należałoby zapłacić w przypadku wdrożenia lokalnego w siedzibie firmy i zakupu niezbędnych do tego licencji. Dzięki temu, że oferta SaaS obejmuje bieżące aktualizacje do najnowszych wersji oprogramowania Epicor Retail, jest to ostatnia migracja, jaką będzie musiał wykonać klient. Wdrożenie od momentu uruchomienia projektu, aż do fazy produkcyjnej zajmuje tylko cztery miesiące.

Źródło: www.epicor.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top