Impuls do optymalizacji wykorzystania floty samochodowej

BPSC - systemy ERP, CRM, ERP, zarządzanie flotą samochodowąIntegracja z specjalistycznymi aplikacjami dedykowanymi wybranym obszarom funkcjonowania firmy stanowiła w mijającym roku istotny kierunek rozwoju systemu ERP Impuls 5. Niższa dynamika wzrostu przedsiębiorstw spowodowała, że szczególną uwagę poświęcano rozwiązaniom, mającym bezpośredni wpływ na ograniczenie kosztów oraz optymalizację istotnych procesów. Takim zagadnieniem jest zarządzanie firmową flotą samochodową.

 
Raporty międzynarodowych firm badawczych Berg Insight oraz ABI Research prognozują znaczący wzrost ilości pojazdów objętych monitoringiem – z niecałych 3 do nawet 12 procent w przeciągu dwóch lat. Oznacza to, że systematycznie wzrastać będzie także liczba przedsiębiorstw oczekujących uwzględnienia w ramach wdrożenia kompleksowego systemu wspomagającego zarządzanie również obszarów obejmujących firmową flotę transportową. System autorstwa BPSC SA współpracuje już z aplikacją Finder On-Line, trwają również prace nad integracją z oprogramowaniem AutoGuard.

Ścisła współpraca narzędzia monitorującego funkcjonowanie firmowej floty samochodowej z systemem Impuls 5 pozwala na kompleksowe prowadzenie działań racjonalizujących jej wykorzystanie z poziomu rozwiązania klasy ERP. Daje to ogromne możliwości w zakresie pozyskiwania informacji o wykorzystaniu pojazdów oraz kontroli związanych z tym kosztów. Użytkownikom systemu Impuls pozwoli między innymi na synchronizowanie kartotek kierowców w ramach funkcjonalności obejmującej środki transportu, wykorzystanie danych z Findera do utworzenia kart drogowych, optymalizację i wizualizację tras oraz pozycji środków transportu (również w ujęciu historycznym).

Wdrożenie takiego rozwiązania to wymierne korzyści dla każdego przedsiębiorstwa, którego istotną część działalności stanowi transport. Obniżeniu ulegają koszty, zarówno poprzez minimalizowanie niekontrolowanego wykorzystywania pojazdów, jak i racjonalizację zużycia paliwa oraz eksploatacji pojazdów. Wzrost efektywności taboru transportowego osiągnięty zostaje przez poprawę ewidencji czasu pracy czy optymalizację planowania tras. Dodatkowym efektem jest również zwiększony poziom bezpieczeństwa – użytkowników, pojazdów oraz przewożonych ładunków.

Finder On-Line to rozwiązanie wykorzystujące „okienkową” strukturę z kontekstowym dostępem do danych oraz ustawień. Zawiera mechanizmy sortowania, wyszukiwania oraz grupowania danych. Aplikacja charakteryzuje się wysoką elastycznością – umożliwia tworzenie spersonalizowanych ustawień, folderów czy własnych szablonów raportów. System automatycznie powiadamia o przekroczeniu określonych parametrów (np. prędkości) oraz tworzy raporty i zestawienia wysyłane na wybrane adresy poczty elektronicznej.

Źródło: www.bpsc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top