Impuls 5 dla "Postępu"

zZETO S.A. w Poznaniu wdraża system IMPULS 5 ERP w Spółdzielni Inwalidów POSTĘP. Firma ta jest jednym z dostawców mebli dla firmy IKEA. W ofercie firmy znajdują się również pokrowce na meble tapicerowane , suszarki ogrodowe i pokrowce na deski do prasowania. Firma działa od 1951 roku i zatrudnia ponad 280 pracowników.

Nasza firma ze względu na ciągły i dynamiczny rozwój postanowiła wdrożyć elastyczny w pełni zintegrowany system informatyczny klasy ERP. Głównymi czynnikami wyboru jakimi się kierowaliśmy były bardzo dobre warunki outsourcingu rozwiązania IMPULS 5, pełne pokrycie funkcjonalne naszej działalności, założony krótki czas wdrożenia oraz kompleksowość oferty obejmującą pełną obsługę informatyczną wraz z fachowym serwisem powdrożeniowym. Wybrane rozwiązanie musiało zapewnić obsługę specyficznych procesów produkcyjnych, pełnego planowania oraz harmonogramowania produkcji, bardzo dokładnego rozliczenia kosztów jednostkowych, przejrzystych funkcjonalności kontroli partii jak i kontroli jakości – mówi Tadeusz Mrówka, Prezes Spółdzielni Inwalidów w Pniewach.
Wdrażane rozwiązanie przez ZETO S.A. w Poznaniu obejmie swoim zakresie tzw. pakiet Produkcyjny w którego skład wchodzą takie obszary funkcjonalne jak finanse i księgowość, środki trwałe, kadry i płace, dystrybucja, sprzedaż, gospodarka materiałowa, produkcja, oraz istotne w działalności firmy karty pracy oparte o kody kreskowe i intrastat. Dostarczany przez ZETO S.A. w Poznaniu system zastąpi kilka rozwiązań, które funkcjonowały dotychczas w SI POSTĘP wspomagając firmę począwszy od pełnego procesu produkcyjnego poprzez integrację z systemem zamówień ECLIPSE firmy IKEA a skończywszy na rozliczeniach kadrowo-płacowych wynikających ze specyfiki ZPChr (w tym integracja z modułami e-PFRON oraz Systemem Obsługi Dofinansowania) - komentuje Zbigniew Kowala, Menedżer ds. sprzedaży – systemy zintegrowane w ZETO S.A. w Poznaniu.
Źródło: www.zeto.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top