Stacja obsługi pojazdów i myjnia z systemem ERP

Asseco Business Solutions rozpoczęła realizację drugiego etapu projektu wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP, wprowadzającego automatyzację wybranych procesów B2B, w firmie Towarzystwo Inwestycyjne S.A. z siedzibą w Gdańsku, prowadzącej stacje obsługi pojazdów Service Master i myjnie Wash Master.
Prace obejmują uruchomienie platformy B2B, wraz z automatyzacją wybranych procesów. Zakończenie prac zaplanowano na grudzień 2010 roku. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Wdrożenie rozwiązań Asseco BS, ma na celu poprawę jakości obsługi partnerów biznesowych oraz zwiększenie efektywności pracy doradców serwisowych. Rozwiązanie umożliwi klientom składanie zamówień oraz informację o statusie realizacji przez 24 h na dobę. System cechuje prostota obsługi, a proces wprowadzenia danych, weryfikacji zgłoszeń oraz przyjęcia zlecenia będzie realizowany za pomocą przeglądarki internetowej. Automatyzacja procesów biznesowych m.in. zastąpi ręczne wypełnianie zamówień, co wyeliminuje błędy w zleceniach serwisowych. Umożliwi to również redukcję kosztów obsługi klienta.

Service Master i Wash Master, to ogólnopolska sieć stacji obsługi samochodów oferujących kompleksową i profesjonalną obsługę w zakresie napraw i przeglądów samochodów oraz szeroko rozumianej autokosmetyki. Oprócz szerokiego zakresu napraw samochodów, w ofercie stacji znajdują się myjnie tunelowe i ręczne, wykonujące m.in. czyszczenie i konserwację tapicerki samochodowej, polerowanie i nakładanie powłok ochronnych lakieru. Właścicielem sieci stacji Service Master i Wash Master, jest mające siedzibę w Gdańsku, Towarzystwo Inwestycyjne S.A.. Spółka posiada 8 obiektów na terenie kraju i planuje dalszy rozwój sieci.
Platforma B2B marki Asseco BS została stworzona z myślą o szybkiej realizacji prostych, jak również tych bardziej złożonych relacji pomiędzy partnerami biznesowymi. Tradycyjne zawieranie transakcji, związane z bezpośrednią obsługą kontrahenta, powoduje generowanie zbędnych kosztów. Nasze rozwiązanie, polegające na automatyzacji wybranych procesów biznesowych, ma na celu redukcję kosztów do minimalnego poziomu. – powiedział Rafał Włoch, odpowiedzialny za wdrożenie z ramienia Asseco Business Solutions.
Źródło: www.assecobs.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top