System ERP Comarch Altum dla sklepu kibica

Wdrożenie Comarch ALTUM pozwoliło SG Dynamo Dresden na optymalizację procesów zachodzących w sklepie oraz na wzrost wydajności wewnętrznej logistyki i obsługi klienta. Zarówno stanowiska kasowe, jak i sklep internetowy, zostały całkowicie zintegrowane z nowym systemem ERP. Rozwiązanie Comarch ALTUM zostało udostępnione w modelu usługowym – system zainstalowany jest w centrum danych Comarch Data Center.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom licznych fanów, klub sportowy SG Dynamo Dresden prowadzi sprzedaż artykułów dla kibiców. W ofercie klubu znajduje się ponad 300 pozycji takich jak stroje piłkarskie, podkoszulki, szaliki oraz inne akcesoria sportowe, które są dystrybuowane za pośrednictwem prowadzonego na stadionie Sklepu Kibica oraz e-sklepu.

Aby zwiększyć tradycyjną i internetową sprzedaż oraz zapewnić klubowi stały wgląd do danych biznesowych, SG Dynamo Dresden wdrożył platformę Comarch ALTUM. Za tym wyborem przemawiała także standardowa integracja Comarch ALTUM z systemem kasowym. Wyposażenie punktów sprzedaży detalicznej w terminale z ekranami dotykowymi znacznie podniosło ich wydajność. Jednym z decydujących kryteriów była również możliwość pełnej integracji Comarch ALTUM z oprogramowaniem dla sklepu internetowego Comarch iSklep24. Ta standardowo dostępna opcja gwarantuje centralne i spójne zarządzanie towarami oraz pozwala na uniknięcie wcześniej występujacych problemów, takich jak np. dublowanie się rekordów towarów w systemie. W rezultacie asortyment ofertowany klientowi za pośrednictwem różnych kanałów sprzedaży jest kompletny i jednolity.

Na stanowiskach kasowych w Sklepie Kibica zainstalowano trzy terminale POS z ekranami dotykowymi, które doskonale się sprawdzają – szczególnie podczas meczów klubu na własnym boisku.

Jednocześnie zintegrowany z Comarch ALTUM interfejs DATEV pozwala na przetwarzanie i analizę danych z systemu i księgowości finansowej.

System ERP zastosowany w Sklepie Kibica SG Dynamo Dresden zainstalowany jest w nowoczesnym centrum danych Comarch Data Center, co zapewnia SG Dynamo Dresden wysoką elastyczność w zarządzaniu zasobami klubu. Punkty sprzedaży wyposażone zostały w niezależną bazę danych, która w razie potrzeby zasilana jest w trybie offline. Gwarantuje to ciągłość sprzedaży w przypadku wystąpienia problemów z połączeniem sieciowym.

Zintegrowane z Comarch ALTUM rozwiązanie Business Intelligence zapewnia kadrze kierowniczej firmy addValue Service UG, zarządzającej Sklepem Kibica, stały dostęp do informacji biznesowych ze wszystkich kanałów dystrybucji.
Dzięki nowemu systemowi gospodarki towarowej możemy sprzedawać nasze artykuły dla kibiców za pośrednictwem wielu kanałów dystrybucji jednocześnie, analizując otrzymane dane stosownie do naszych potrzeb – mówi Carsten Hamann, prezes spółki addValue.
Comarch ALTUM oferuje ponadto rozszerzenie sprzedaży online na internetową platformę aukcyjną eBay, z której Sklep Kibica zamierza w przyszłości korzystać. Dzięki zarządzaniu wielokanałową organizacją sprzedaży system umożliwia efektywną dystrybucję asortymentu klubu.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top