LTP Group wybrał CloudSuite Fashion

ipcc logo 2016 okInfor ogłosił, że duński producent z branży odzieżowej, LTP Group, wybrał rozwiązanie Infor CloudSuite Fashion (oparte na Infor M3 i Infor PLM), które będzie wdrożone we wszystkich fabrykach firmy w Europie i na Dalekim Wschodzie. Rozwiązanie wspomoże LTP w rozwoju, zapewniając firmie korzyści standaryzacji, a jej klientom lepszą jakość dzięki połączonym możliwościom systemów zarządzania zasobami (ERP - Infor M3) i cyklem życia produktu (Infor PLM).

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
LTP Group produkuje odzież dla marek takich jak Kjus, House of Lola i Peak Performance, jak również obicia do sof i krzeseł. Firma zatrudnia ponad 1200 pracowników w 7 fabrykach i wytwarza ponad 3 miliony produktów rocznie.

Obsługując tak duże wolumeny produkcji, LTP zmaga się z wyzwaniami ciągłych zmian w projektach, których serie już są w produkcji. By dostosować się do tego dynamicznego środowiska firma szukała rozwiązania, które łączyłoby ERP z PLM, jednocześnie obsługując standardowe procesy.

Po dokładnej analizie rynku i porównaniu ofert, wybrano aplikację Infor CloudSuite Fashion, gdyż odznacza się ona głęboką funkcjonalnością branżową dla przemysłu odzieżowego oraz prostym i szybkim połączeniem możliwości ERP i PLM. Ponadto, może ona pomóc w usprawnieniu czasu wprowadzenia produktów na rynek i procesów magazynowania w całym łańcuchu dostaw, łącznie z obsługą pod-dostawców.

Przedsiębiorstwo LTP wybrało wdrożenie w chmurze gdyż dzięki temu będzie mogło skupić się na swojej działalności, powierzając odpowiedzialność za hosting, maintenance i upgrade'y technologii firmie Infor. Wdrożenie w chmurze zapewnia także spójność we wszystkich oddziałach grupy na świecie oraz prostą ścieżkę przyszłych ekspansji.
W branży tak konkurencyjnej i innowacyjnej jak odzieżowa, zdolność do dostarczenia klientowi wartości dzięki integracji rozwoju produktu z procesami końcowymi może być prawdziwą przewagą - powiedział Morten Ostergaard, CEO w LTP Group. "Nasza inwestycja w technologię Infor przede wszystkim ma na celu zapewnienie nam wzrostu oraz możliwości szybszej i lepszej reakcji na potrzeby klienta.
Producenci z branży fashion szukają technologii, która nie tylko pozwoli na oszczędności dzięki funkcjonalnościom branżowym w standardzie, ale też dostarczy innowacyjne narzędzia pomagające osiągać wzrost - powiedział Andrew Dalziel, dyrektor ds strategii branży i rozwiązań w Infor. Chmura zapewni LTP obydwie te korzyści, jak również spójność, standaryzację oraz szybkość operacji.
Źródło: www.i-pcc.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top