loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

oracle 120Firma Oracle zaprezentowała szereg nowych funkcji pakietu Oracle Customer Experience (CX) Cloud, dzięki którym każda interakcja przedsiębiorstw z klientami ma stać się interakcją opartą na danych. Najnowsze aktualizacje obejmują nowe asystenty cyfrowe dla specjalistów ds. sprzedaży, obsługi klienta i marketingu, nowe, oparte na danych narzędzia handlowe B2B i nowe rozwiązania branżowe dla takich sektorów jak telekomunikacja i media, usługi finansowe i sektor publiczny.

 REKLAMA 
 snt ile kosztuje wdrozenie erp 
 

Jesteśmy przekonani, że aby nadać znaczenie każdej interakcji, marki muszą oprzeć swoje procesy zarządzania doświadczeniem klienta na danych” — powiedział Rob Tarkoff, wiceprezes Oracle i szef działów CX Cloud i Data Cloud. „Nowości wprowadzone na platformie Oracle CX Cloud bazują na danych i automatycznym uczeniu. Dzięki temu pomagają firmom wykorzystać zaawansowane analizy danych i na ich podstawie wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz zapewniać im pozytywne, niezapomniane wrażenia.


Oracle CX to zintegrowany zestaw aplikacji obejmujących marketing, sprzedaż, obsługę i handel. Najnowsze aktualizacje technologii Oracle CX obejmują udoskonalenia rozwiązania Oracle CX Unity (platformy klasy korporacyjnej do zarządzania danymi klientów) oraz:

Nowe asystenty cyfrowe — rozwiązanie Oracle Digital Assistant jest teraz dostępne na całej platformie Oracle CX Cloud, co umożliwia specjalistom ds. sprzedaży, obsługi klienta i marketingu używanie poleceń głosowych do szybkiego i efektywnego działania i generowania wyników.
  • Asystenty cyfrowe dla działu sprzedaży — działy sprzedaży mogą wykorzystać rozwiązanie Oracle Digital Assistant do tworzenia skonfigurowanych wycen za pomocą poleceń głosowych.
  • Asystenty cyfrowe dla działu obsługi klienta — działy obsługi klienta mogą uzyskiwać za pomocą narzędzia Oracle Digital Assistant odpowiedzi na pytania zawarte w repozytorium wiedzy. 
  • Asystenty cyfrowe dla działu marketingu — działy marketingu, które korzystają z rozwiązania Oracle Responsys do tworzenia kampanii promocyjnych, mogą wykorzystać rozwiązanie Oracle Digital Assistant do uzyskiwania pomocy i asysty.
Nowe, oparte na danych narzędzia handlowe B2B — nowa integracja z rozwiązaniem Oracle DataFox udostępnia dane przedsiębiorstw wyszukiwane przez sztuczną inteligencję i generuje sygnały, które eliminują luki między działami marketingu i sprzedaży. Integracja ta pomaga też działom marketingu zoptymalizować kierowanie treści do odpowiednich odbiorców, działom sprzedaży ułatwia natomiast zwiększanie zaangażowania w celu rozwijania relacji z klientami i zawierania liczniejszych transakcji.
  • Koordynowanie kampanii B2B — nowa integracja z rozwiązaniem Oracle DataFox pomaga powiązać potencjalne transakcje z klientami, zwiększa więc zgranie działów marketingu i sprzedaży przy realizacji strategii ukierunkowanego marketingu.
  • Wzbogacanie danych klientów — dogłębne analizy z rozwiązania Oracle DataFox wzbogacają dane klientów i pozwalają ich lepiej zrozumieć, a zarazem pomagają działom sprzedaży lepiej profilować i klasyfikować klientów lub wykorzystywać dane do segmentacji w ramach kampanii i precyzyjnego definiowania obszarów.
  • Przypisywanie klientom priorytetów — integracja z rozwiązaniem Oracle DataFox wspiera działy sprzedaży w klasyfikacji klientów. Pomaga im także koncentrować się na atrakcyjnych i kluczowych potencjalnych klientach, co przyczynia się do poprawy efektywności wprowadzania produktów na rynek i szybszego generowania przychodów.
  • Przemyślane tematy rozmów — alerty dotyczące zmian rynkowych związanych z klientami docelowymi, które są przekazywane przez Oracle DataFox w czasie rzeczywistym, pomagają działom sprzedaży w zwiększeniu współczynnika konwersji wiadomości e-mail i rozmów telefonicznych dzięki bardziej spersonalizowanym, dostosowanym do kontekstu tematom rozmów.
Nowe możliwości rozwiązań branżowych — nowe rozwiązania branżowe oparte na sztucznej inteligencji pomagają firmom i instytucjom z branży telekomunikacyjnej i medialnej, z zakresu usług finansowych i sektora publicznego w zapewnianiu klientom innowacyjnej obsługi i osiąganiu przewidywalnych, wymiernych wyników biznesowych.
  • Branża telekomunikacyjna i medialna — nowy katalog produktów biznesowych zapewnia przedsiębiorstwom większą elastyczność i skraca czas wprowadzania na rynek nowych produktów.
  • Usługi finansowe — nowe rekomendacje generowane przez sztuczną inteligencję pomagają pracownikom banków zwiększać akceptację nowych ofert i zadowolenie klientów. • Sektor publiczny — nowe funkcje chatbotów pomagają miastom personalizować doświadczenia mieszkańców i upraszczają zgłaszanie incydentów przez obywateli, wizyty urzędników w terenie, czy realizację wypłat.

Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top