23 | edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności. |
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft Dynamics CRM liderem rynku
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft prezentuje CRM 2011
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w spółkach Grupy TP SA
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Novitus SA wdroży Microsoft Dynamics CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Macrologic wdroży CRM i OLAP w TUGEB POLBUD
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Higiena System Sp. z o.o. z systemem CRM Microsoft
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Teradata wśród liderów wielokanałowego CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft Dynamics CRM przed premierą
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w INFOR PL
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Deutsche Telekom Group wybiera system Oracle Siebel CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Mobilne wsparcie sprzedaży w KRKA-POLSKA
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Wirtgen Polska wdraża CRM z itelligence
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft Dynamics CRM liderem badania „Magic Quadrant”
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
ORACLE Social Service Suite na rynku
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Oracle CRM On Demand w wersji 17
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
MSG wdroży CRM firmy OUTBOX
1OUTBOX, wiodąca firma konsultingowa specjalizująca się we wdrażaniu rozwiązań informatycznych w obszarze zarządzania relacjami z klientem (CRM) podpisała kontrakt na analizę modelu utrzymania systemu informatycznego dla Mazowieckiej Spółki Gazownictwa, która jest strategiczną spółką koncernu PGNiG.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
SIMPLE.CRM/BPM dla Blue System
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
ENERGA-OBRÓT SA stawia na Microsft Dyncamics CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w firmie szkoleniowej BOMIS
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
PRESSCOM z systemem CRM SoftwareMind
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
System Sprzedaży Detalicznej w Telefonii DIALOG S.A.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM dla Nowej Energii
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Jak sprzedawać systemy klasy CRM ?
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
xRM - rewolucja w bankowym CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
KISAN postawił na CRM salesforce.co
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Homo Creatore z CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Nowy wymiar CRM
Platforma xRM (Anything Relationship Management) stanowi naturalną ewolucję systemu CRM, powstałą w skutek zmian rynkowych i stale zmieniających się potrzeb klientów różnych sektorów biznesowych. Umożliwia tworzenie rozwiązań „szytych na miarę” organizacji i jej potrzeb.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM online z dedykacją dla Royal Canin
Tworzenie systemów CRM jako aplikacji webowych staje się coraz popularniejsze. Możliwości dodatkowo rosną, gdy CRM zostaje wzbogacony o funkcjonalności programu lojalnościowego. Przykładem takiego rozwiązania jest system stworzony przez Empathy Interactive dla Royal Canin Polska.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM z dedykacją dla wydawnictw
MKM s.c. wydawca Gazety Regionalnej obejmującej swym zasięgiem powiaty: Żarski, Nowosolski i Żagański, wdrożył system komplusSOZ – System Obsługi Zleceń Reklamowych. System komplusSOZ poza modułami typowymi dla systemów CRM, jak: baza danych Klientów i Domów Mediowych, działania handlowe, mailingi, oferty, posiada moduły umożliwiające tworzenie zleceń reklamowych, fakturowanie reklam oraz planowanie i raportowanie reklam.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Oracle przedstawia PeopleSoft Enterprise CRM 9.1
Aby pomóc przedsiębiorstwom w zwiększeniu produktywności użytkowników i wydajności działalności biznesowej oraz w obniżeniu kosztów posiadania procesów biznesowych CRM, firma Oracle wprowadziła na rynek system Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
MICROSOFT DYNAMICS CRM dla Promedica24.pl
Promedica24 jest wschodnioeuropejskim liderem w usługach opieki na rynku niemieckim. Promedica24 świadczy usługi opieki klientom indywidualnym - osobom starszym lub chorym w ich własnych domach, a także klientom instytucjonalnym.